Veelgestelde vragen

Algemeen

Vanwaar komt de naam 'De Steyger'?

De Steyger verwijst naar het woord 'steiger'. De schrijfwijze met y verwijst naar de locatie (Steystraat in de wijk Steylanden) waar de Steyger gelegen is.

stei·ger 

1. houten bouwsel als aanlegplaats voor schepen

2. tijdelijke stellage langs huizen enz. om te (ver)bouwen enz.

"In de steigers staan" is een uitdrukking die vaak wordt gebruikt om aan te geven dat iets in voorbereiding is, in de aanloopfase en nog niet volledig gerealiseerd. Het kan verwijzen naar projecten, plannen of ideeën die momenteel worden ontwikkeld en waarvan wordt verwacht dat ze in de toekomst zullen worden uitgevoerd of voltooid.

De missie van de Steyger is het aanbieden van een rustgevende, inspirerende en groene omgeving om mensen, bedrijven en organisaties te helpen verbinden en verder te bouwen aan alles wat 'in de steigers' staat.

Is er koffie en thee beschikbaar?

Als je een cursus, opleiding of workshop volgt is dit standaard inbegrepen in de prijs.

Als je de ruimte huurt, dien je aan te geven of je dit wenst en voor hoeveel personen. Er wordt hiervoor per persoon per dagdeel 3€ (excl.btw) aangerekend.

Is de Steyger rolstoeltoegankelijk?

De Steyger bestaat uit 3 ruimtes.

  1. Zaal 'Druiverlaar' is rolstoeltoegankelijk en heeft ook een aangepast toilet die voor gebruikers van de hele Steyger toegankelijk is.
  2. Laag huis (Eik) is rolstoeltoegankelijk.
  3. Hoog Huis (Wingerd) is wegens te smalle deuropeningen niet rolstoeltoegankelijk.

Elke opleiding, cursus, lezing of workshop die aangeboden wordt, vindt altijd plaats in de ruimtes die rolstoeltoegankelijk zijn.

Zijn er huisdieren toegestaan in de Steyger?

Er zijn geen huisdieren toegelaten in de Steyger met uitzondering van blindengeleiden of assistentiehonden.

Vragen ivm je bestelling/reservatie/factuur

Ik kan mijn bevestigingsmail niet vinden, wat nu?

Check eerst je inbox en spam. Kun je je bevestiging niet vinden, stuur ons dan een mail via info@desteyger.be

Kan ik mijn boeking/bestelling wijzigen, bijvoorbeeld om data aan te passen?

Ja dit is mogelijk, maar kan je niet zelf. Gelieve ons hiervoor te contacteren via e-mail (info@desteyger.be). Vergeet je ordernummer niet te vermelden en de wijzigingen die je wenst duidelijk te vermelden.

Kan ik mijn reservatie/bestelling annuleren?

Dat kan! Echter, eventuele annuleringskosten staan vermeld bij de algemene voorwaarden (artikel 5 annulatie)

Blijf op de hoogte!
Schrijf je in op onze nieuwbrief

* door je in te schrijven ga je akkoord met de privacy voorwaarden